در این مقاله سایت رای چوب قصد داریم تا شما را با آب و تاب قم بیشتر آشنا کنیم. مجموعه تفریحی ورزشی که در استان قم در نوع خود بی نظیر و کم نظیر است.

آب و تاب یک مجوعه ی ورزشی و تفریحی است که در روزهای گرم سال در استان قم با استقبال خوبی همراه بوده است. برای اینکه یک خاطره خوب و بی نظیر در مجموعه ورزشی آب و تاب قم داشته باشید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

 

آدرس آب و تاب قم

احتمالا اگر شما برای استان قم باشید، آدرس آب و تاب قم را بلد هستید. قم شهری است که مکان های تفریحی زیادی ندارد و لذا ادرس و اب و تاب قم را بیشتر همشهریان عزیز بلد هستند.

آدرس آب و تاب قم:

  • قم ، بلوار غدیر ، بوستان غدیر ، پارک بزرگ آب و تاب

برای اینکه راحت تر مسیر آب و تاب را پیدا کنید پیشنهاد می کنم روی لینک زیر کلیک کنید تا به راحتی مسیر را در نمایشگر مشاهده کنید.

آدرس اینترنتی آب و تاب قم

 

 

بلیط آب و تاب قم

برای تهیه بلیط آب و تاب قم می توانید به صورت اینترنتی سفارش خود را ثبت کنید. با توجه به اینکه تهیه بلیط استخر ها به صورت انلاین مستلزم احتیاط های لازم است، ما با توجه به نماد اعتمادی که در سایت زیر بوده، این سایت را برای خرید آنلاین بلیط آب و تاب قم پیشنهاد می کنیم که تخفیفاتی نیز برای خرید بلیط آب و تاب قم هم دارد.

خرید آنلاین بلیط استخر آب و تاب قم

برای خرید بلیط ها به صورت اینترنتی حتما از داشتن ای نماد از سایت ارائه کننده مطمئن شوید. برخی از سایت ها، عکس ای نماد را قرار داده و از اعتماد مشتریان سو استفاده می کنند و با توجه به اینکار، هزینه بلیط را از شما گرفته ولی بلیطی برای شما ثبت نمی شود.

با توجه به قانون جدید درگاه پرداخت ها، تمامی سایت های معتبر که درگاه پرداخت دارند مستلزم دریافت ای نماد هستند. پس اگر برای خرید بلیط آب و تاب قم، با سایتی مواجه شدید که درگاه پرداختی قرار داده و نماد ای نماد ندارد حتما به این مسئله شک کنید…

رستوران آب و تاب قم

اگر فکر می کنید آب و تاب قم، فقط یک استخر است، سخت در اشتباهید. رستوران آب و تاب قم نیز پذیرای مهمانان و زائران عزیز می باشد. رستوران آب و تاب قم از رستوران های خوبی است که برخی از غذاهای آن پر فروش هستند.

البته بعد از یک فعالیت نیمه سنگین، غذای گرم، می چسبد. قیمت های رستوران آب و تاب قم نیز، با توجه به حجم بالای مشتریانی که دارد، از قیمت های نسبتا مناسبی برخوردار است.

رستوران آب و تاب قم برای ظرفیت زیادی از مشتریان فضای خوبی فراهم کرده تا شما بتوانید به راحتی غذای خود را سر صبر و حوصله میل بفرمایید.

رودخانه اب و تاب قم

شماره تماس آب و تاب قم

شماره تماس و آب و تاب قم : 0253139

همچنین شما می توانید با شماره تماس آب و تاب قم تماس حاصل کنید و جهت تهیه بلیط راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

شماره تماس تلفن آب و تاب قم به شما کمک می کند تا هرسوالی دارید درباره استخر و مجموعه پرسیده و سپس با خیال راحت بلیط آب و تاب را تهیه کنید.

آب و تاب قم تلفن: 0253139

 

استخر اب و تاب قم

پارک آب و تاب قم

پارک آب و تاب قم  اولین و تنها پارک آبی سرپوشیده شهر قم است که در سال 95 افتتاح شد.

پارک آب و تاب قم با وسعت بیش از 3 هکتار، مجهز به به‌روزترین تجهیزات تصفیه آب است و انواع سرسره‌های چرخشی و شیب‌دار را در خود جای داده است.

همچنین به همشهریان عزیز باید بگویم که می توانید از سقوط آزاد 15 متری پارک و آب و تاب قم هم استفاده کنید و تجربه یک روز هیجان انگیز را داشته باشید.

البته همه نیاز به آدرنالین بالا نیاز ندارد و اصلا برایشان ضرر دارد. برای این افراد پیشنهاد بزرگترین رودخانه را دارم که در اب و تاب قم برای شما فراهم شده است.

البته اتاق ماساژ هم پیشنهاد خوبی است که می توانید به آن فکر کنید.

برای کودکان هم به صورت ویژه بخش‌هایی در پارک آب و تاب در نظر گرفتند که از جمله آنها می‌توان به پنج سرسره اشاره کرد. همچنین استخر موج با چیزی در حدود 25 موج مختلف می‌تواند هم برای کودکان و هم برای بزرگسالان جذاب باشد.

برای راحتی و رفاه شما در این پارک آبی، حسابی فکر شده و انواع امکانات موردنیاز برای یک روز بدون دغدغه در مجموعه در نظر گرفته شده است از جمله:

فست‌فود، کافی‌شاپ، بستنی
اولین رستوران سبز ایران با دیواره و سقف پوشیده از گیاهان و شناور در آب با ظرفیت پذیرایی هزار نفر
غرف آب‌میوه‌های طبیعی، دمنوش و بستنی
نمازخانه
حمام ترکی
فروشگاه خرید لوازم شنا و…
یکی از تفریحات مهیج این مجموعه فوتبال صابونیست که در دو نیمه 7 دقیقه‌ای بین دو تیم 7 نفره و در زمینی آغشته به کف و آب انجام می‌گیرد.

آب و تاب قم خرید بلیط

آب و تاب قم خرید بلیط در ابتدای این صفحه توضیح داده شده است.

سانس های استخر اب و تاب به شرح زیر است:

سانس آقایان: شنبه‌ تا چهارشنبه‌ از ساعت 18: الی 24:00 و جمعه‌ها از ساعت 11:00 الی 17:00 و 19:00 الی 24:00

سانس بانوان: یکشنبه، دوشنبه‌، سه‌شنبه از ساعت 09:30 الی 16:00 و پنج‌شنبه از ساعت 09:00 الی 15:00 و 17:00 الی 22:00

البته باز هم قبل از اینکه بروید سمت استخر حتما تماسی داشته باشید تا از این اطلاعات و بروزرسانی آن آگاه باشید.

استخر آب و تاب قم

استخر تاب و آب قم

بلیط پارک آبی آب و تاب قم

غرق شدن در آب و تاب قم

قم تیکت استخر آب و تاب

پارک آبی آب و تاب در قم

پارک آبی آب و تاب قم آپارات

بدون دیدگاه

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *